G-W06FWPH7Q5
مرکز مشاوره و راهنمایی انجام پایان نامه و سمینار

انجام ترجمه تخصصی

مشاوره انجام ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی

در این بخش مشاوریاب انجام ترجمه تخصصی ، ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی و بالعکس و ویراستاری متون انگلیسی در همه رشته ها را بررسی می کند:

خدمات  انجام ترجمه تخصصی از جمله

  • ترجمه انگلیسی به فارسی،
  • ترجمه فارسی به انگلیسی،
  • ترجمه‌های شرکتی و بازرگانی،
  • ترجمه مقاله،
  • ترجمه کتاب،
  • ترجمه متون،
  • ترجمه دانشگاهی و دانشجویی،
  • ترجمه پایان‌نامه،
  • ویراستاری مقاله انگلیسی

در موسسه مشاوریاب در کارگروه‌های مختلف صورت می‌گیرد.

من میتونم متون و مقالات عمومی و تخصصی شما را با کیفیت مطلوب به ...

ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی

اهمیت زبان انگلیسی در مراکز دانشگاهی و علمی بر کسی پوشیده نیست. انتشار آثار علمی به این زبان، نیاز به ترجمه تخصصی انگلیسی را روز به روز بیشتر می‌کند. فرآیند ترجمه تخصصی از انگلیسی به فارسی نیاز به تخصص کافی در ترجمه و هم‌چنین زمینه‌ی علمی متون دارد.

ترجمه تخصصی، از دو منظر حساسیت ویژه دارد:

  • نخست آن که کلمات به کار رفته در متون علمی معنای خاصی غیر از معنای رایج آن دارد
  • در درجه دوم این که متون علمی در هر زمینه، استاندارد و قواعد خاصی دارند.

ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی

مشاوریاب با به کارگیری مترجمینی که تجربه کافی در زمینه تهیه مقالات ISI و تسلط کافی در ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی مقاله ISI دارند، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است. با توجه به اینکه کیفیت متون ترجمه شده دائما توسط تیم ارزیاب مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، کیفیت ترجمه تضمین شده خواهد بود. اما برای اطمینان خاطر مشتریان، خدمات پشتیبانی و ضمانت ویرایش، بازنگری و جرح و تعدیل‌های لازم تا زمان اعلام نظر داوران مراجع علمی برقرار خواهد بود.

ترجمه مقالات ISI تا زمان اعلام نظر داوران مجلات شامل گارانتی خواهد بود.

ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی

یکی از مهمترین اقداماتی که قبل از انتشار یک متن علمی و یا بازرگانی باید صورت گیرد، ویراستاری و ویرایش فنی آن است. بی‌دقتی در این مساله می‌تواند جایگاه علمی یک مقاله را به کلی زیر سوال ببرد و یا به اعتبار شرکت و یا سازمانی لطمه‌ی جدی وارد کند.

در این راستا، موسسه مشاوریاب خدمات ویراستاری و ویرایش فنی مقاله و متون انگلیسی را به بالاترین کیفیت انجام می‌دهد.

ویرایش نیتیو:

  • علاوه بر ویرایش تخصصی متون توسط ویراستاران خبره ایرانی، مشاوریاب خدمات ویرایش نیتیو مقالات دانشگاهی را نیز ارائه می‌کند.

این خدمات به کمک ویراستاران نیتیو که در سطح فوق‌العاده عالی به ویرایش می‌پردازند، انجام می‌شود. البته به دلیل پرداخت دستمزد دلاری به مترجمان و ویراستاران نیتیو، هزینه اجرای این نوع از سفارش قدری افزایش یافته است اما همچنان با توجه به کیفیت بالای آن برای چاپ مقالات در ژورنال‌های علمی معتبر پیشنهاد خوبی هستند.

خدمات ویرایش نیتیو انگلیسی، در ماه‌های اخیر مورد استقبال مشتریان مشاوریاب واقع شده است.

قیمت ترجمه کتاب

کتاب‌ها معمولاً حجم بالایی دارند، و ترجمه تخصصی آن در حالت عادی، مستلزم پرداخت هزینه بالایی است. طرح ویژه مشاوریاب برای در نظر گرفتن تخفیف حجمی، برای متون با حجم بالا، به طور ویژه برای این طراحی شده است که هزینه کمتری از مشتری دریافت شود. کار ترجمه کتاب برای مترجم و مشتری، صرفه اقتصادی داشته باشد. بسیاری از انتشارات به دلیلی ویژگی کار خود و بسیاری از اساتید و دانشجویان برای بهبود رزومه‌ی علمی خود و یا حتی مطالعه و به کارگیری بخشی از کتاب در تولیدات علمی خود، به خدمات ترجمه تخصصی کتاب نیازمندند. حجم بالای ترجمه و ویژگی‌های علمی مشخص در کتاب، ترجمه آن دارای ملزوماتی است که مترجم کتاب باید به آن دقت داشته باشد.

ترجمه تخصصی کتاب

مسئله ترجمه تخصصی کتاب، به ویژه در حوزه علوم، مهندسی، پزشکی و ادبیات تخصصی، بسیار حساس است. یافتن مترجمی که بتوان کار ترجمه یک کتاب حساس را به او سپرد، چندان ساده نیست. در واقع متخصصان فن ترجمه در ایران، جمع محدودی هستند و کار ترجمه تخصصی از عهده هر نفر، به صرف آشنایی با زبان انگلیسی، برنمی‌آید. خوشبختانه ما در مشاوریاب توانسته‌ایم، فرآیند ترجمه کتاب را به صورت استاندارد درآوریم و با استفاده از نظرات مترجمان و مشتریان طی سال‌های گذشته، جنبه‌های مختلف این خدمت را برای آن‌ها به صورت سفارشی طراحی کرده‌ایم. این فرآیند کاملاً شفاف بوده و تیم پشتیبانی مشاوریاب از طرف شما بر فرآیند ترجمه نظارت می‌کند و در راه انجام این پروژه مشاور شما خواهد بود (جزئیات فرآیند ترجمه کتاب).

انجام ترجمه تخصصی کیبوردی

 

مشاوریاب با توجه به تجربه کافی در زمینه‌ی انجام ترجمه تخصصی و انتشار کتاب، آماده ارائه‌ی خدمات تخصصی در این زمینه است.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

دیدگاه‌ها (2)

*
*

    صدف سوداگر مهمان اردیبهشت 6, 1400 پاسخ

    پروپوزال کارشناسی ارشد پرستاری در مورد کاربرد آمار و انفورماتیک در پرستاری

      پریسا مدیر کل اردیبهشت 7, 1400 پاسخ

      با سلام، لطفاً با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. با تشکر، مشاوریاب